Департамент фінансів
майдан Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Про надані короткострокові позики

 

Станом на 20.08.2014 з єдиного казначейського рахунку на погашення бюджетних фінансових зобов`язань за видатками на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахувань на неї, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, бюджетними установами області було отримано короткострокових позик на суму 512,0 млн. гривень.

Конкурс вишиванок до Дня Незалежності!

З нагоди 23-ї річниці Дня незалежності України та святкування Дня Державного Прапора України 22 серпня у Департаменті фінансів Сумської обласної державної адміністрації пройшли заходи по відзначенню національних свят. В урочистій обстановці адміністрація Департаменту разом із профкомом привітали працівників та вручили їм почесні грамоти.

З метою патріотичного виховання, у цей день усім було запропоновано прийти у національних вишиванках.

Працівники активно прийняли участь та підтримали ініціативу одягнувши національне вбрання.

Виплата державних соціальних допомог

  На 2014 рік передбачена субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам області на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 1 010,7 млн. гривень.

  Станом на 12 серпня 2014 року до бюджету Сумської області надійшло 659,6 млн. гривень вказаної субвенції, з яких на допомогу у зв'язку з вагітністю і пологами спрямовано 5,3 млн. гривень, на догляд за дитиною до досягнення нею трьох років – 86,1 млн. гривень, допомогу при народженні дитини – 273 млн. гривень, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 23,7 млн. гривень, на дітей одиноким матерям – 64,5 млн. гривень, тимчасову державну допомогу дітям – 7,2 млн. гривень, допомогу при усиновленні дитини – 0,8 млн. гривень, малозабезпеченим сім’ям –107,6 млн. гривень, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 91,4 млн. гривень.

Стан наповнення доходної частини загального фонду місцевих бюджетів області за 7 місяців 2014 року

 

  За підсумками роботи за 7 місяців 2014 року до загального фонду місцевих бюджетів області надійшло 997,7 млн. гривень власних та закріплених доходів, що складає 101,2% до  контрольних показників Міністерства фінансів України на січень – липень цього року.

  Проти відповідного періоду минулого року надходження по області збільшились на 7,7 млн. гривень, або на 0,8%, у тому числі доходи І кошика зросли на 14,4 млн. гривень, або на 1,9%. Найкращі показники за темпами приросту доходів отримано у Середино – Будському, Глухівському та Тростянецькому районах.

  Основного джерела наповнення доходної частини місцевих бюджетів - податку на доходи фізичних осіб (76,1% у структурі власних і закріплених доходів) отримано 759,7 млн. гривень, що на 10 млн. гривень, або на 1,3% більше, ніж у січні - липні 2013 року.

Обговорено проблемні питання реалізації обласної цільової програми підтримки індивідуального житлового будівництва «Власний дім» на 2012-2015 роки

  07 серпня 2014 року Департаментом фінансів  спільно з Департаментом агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації та Сумським обласним комунальним підприємством «Фонд інвестування об’єктів соціальної сфери та промисловості» проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу».

  В ході наради обговорені питання стану виконання обласної цільової програми підтримки індивідуального житлового будівництва «Власний дім» на 2012-2015 роки, необхідності внесення змін до неї та проблеми функціонування Сумського обласного комунального підприємства «Фонд інвестування об’єктів соціальної сфери та промисловості».

Виробнича нарада у форматі «круглого столу» з Департаментом соціального захисту населення

06 серпня 2014 року Департаментом фінансів  Сумської обласної державної адміністрації спільно з Департаментом соціального захисту населення проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу».

В ході наради обговорені питання стану фінансування підвідомчих закладів головного розпорядника коштів - Департаментом соціального захисту населення та ефективність використання коштів галузі за січень-липень 2014 року.

Також, розглянуто питання внесення змін до обласної програми соціального захисту населення на 2013-2016.