Департамент фінансів
майдан Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Урядом ініційований проект ЗУ «Про внесення змін до статті 103 (1) Бюджетного кодексу України» (законопроект № 3418 від 11.10.2013) в частині удосконалення розподілу субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг

З метою недопущення розпорошення фінансового ресурсу, що не дає змоги забезпечити раціональне та ефективне використання коштів державного бюджету та реально вирішувати проблеми дорожньої мережі населених пунктів, пропонується здійснювати розподіл субвенції лише між бюджетом АР Крим, обласними бюджетами та бюджетами міст Києва та Севастополя, тобто не передбачати розподіл цієї субвенції за визначеними формулами в розрізі районних бюджетів і міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення та, в подальшому, між усіма населеними пунктами.

 Проект акта приймається з метою удосконалення механізму розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Основні засади визначення обсягу та розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах визначені статтею 1031 Бюджетного кодексу України, згідно з якою кошти субвенції розподіляються між бюджетом Автономної Республіки Крим, обласними і районними бюджетами, міськими (міст Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення) бюджетами, іншими бюджетами місцевого самоврядування на основі формул, що затверджуються Кабінетом Міністрів України і мають враховувати такі параметри:

кількість населення,

обсяги доходів відповідних місцевих бюджетів за 2010 рік від податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів,

розміри відрахувань збору за першу реєстрацію транспортного засобу до відповідних місцевих бюджетів згідно з пунктом 2 частини другої статті 69 Бюджетного Кодексу України.

Формули розподілу субвенції затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.2011 № 972, на підставі яких у Законі України про Державний бюджет України на відповідний рік обсяги субвенції розподіляються між 692 бюджетами.

Такий розподіл обсягу субвенції призводить до розпорошення фінансового ресурсу і не дає змоги забезпечити раціональне та ефективне використання коштів державного бюджету та реально вирішувати проблеми дорожньої мережі населених пунктів.

Вкрай незначні обсяги субвенції, які виділяються окремим адміністративно-територіальним одиницям, унеможливлюють виконання робіт капітального характеру.

Тому пропонується здійснювати розподіл субвенції між бюджетом АР Крим, обласними бюджетами та бюджетами міст Києва та Севастополя, тобто не передбачати розподіл цієї субвенції за визначеними формулами в розрізі районних бюджетів і міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення та, в подальшому, між усіма населеними пунктами.

Це дасть можливість сконцентрувати ресурси для виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту вулиць і доріг у населених пунктах, більш ефективно використовувати субвенцію на дороги комунальної власності, дозволить підвищити відповідальність місцевої влади за стан інфраструктурних активів місцевого значення, як це передбачено Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава».