Департамент фінансів
майдан Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Вакансії

У Департаменті фінансів Сумської обласної державної адміністрації станом на 12.07.2019 року наявні  вакансії:

1) головного спеціаліста  відділу моніторингу та аналізу доходів місцевих бюджетів  управління фінансів місцевих бюджетів (тимчасово, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);

2)  головного спеціаліста відділу фінансів місцевих органів влади та державних програм регіонального розвитку управління зведеного та державного бюджетів (тимчасово, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);

3)  головного спеціаліста відділу фінансів соціальної сфери управління фінансів обласного бюджету (тимчасово, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);

4) головного спеціаліста відділу доходів бюджету та фінансів виробничої сфери управління фінансів обласного бюджету (тимчасово, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);

5) спеціаліста сектору інформаційного та комп’ютерного забезпечення управління зведеного та державного бюджетів.

Оголошення

Результати конкурсів на заміщення вакантних посад

Заява.

Заява для осіб з обмеженими можливостями.

Особова картка.

Перелік тестових питань.

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби".