Департамент фінансів
майдан Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Моніторинг освоєння коштів державних капітальних видатків

27.11.2013 відділом фінансів місцевих органів влади та інвестиційного розвитку проведена селекторна нарада з фінансовими органами області з питань використання коштів державних капітальних видатків, що розподіляються Кабінетом Міністрів України.

Селектор за участю фінансових управлінь міст і районів області щодо стану використання коштів субвенцій

22.11.2013 р. в приміщенні Департаменту фінансів ОДА відбулася селекторна нарада за участю фінансових управлінь міст і районів області щодо стану використання коштів субвенцій, затверджених в обласному бюджеті на 2013 рік.

В ході наради обговорені питання ефективності використання коштів субвенцій, наявності залишків коштів на рахунках розпорядників та порядку повернення коштів у зв’язку із закінченням бюджетного періоду.

Виробнича нарада у форматі «круглого столу» 19.11.2013р.

19 листопада 2013 року проведена виробнича нарада у форматі «круглого столу» з головним розпорядником коштів обласного бюджету - управлінням охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації.

         В ході наради обговорені питання шляхів забезпечення підвідомчих установ видатками на оплату праці, препаратами екзогенного сурфактанту, необхідного для надання невідкладної допомоги недоношеним новонародженим, укладання угод на передачу міжбюджетних трансфертів міському бюджету м.Суми на відшкодування витрат за лікування мешканців області у відділеннях міських лікувальних закладів, а також інші виробничі питання.

Проведення наради у форматі «круглого столу»

06 листопада 2013 року проведена виробнича нарада у форматі «круглого столу» з головним розпорядником коштів обласного бюджету - управлінням охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації.

         В ході наради обговорені питання ефективності використання коштів галузі за січень-жовтень 2013 року, стану забезпеченості підвідомчих установ видатками на оплату праці, використання коштів субвенцій з державного бюджету та коштів на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет, а також виконання вимог листа Сумської обласної державної адміністрації від 14.10.2013 №01-19/7041 «Про заходи щодо запобігання збільшення кредиторської заборгованості».

Проведено перевірку використання коштів районного бюджету Недригайлівського району на утримання апарату Недригайлівської районної ради

14.11.2013 відділом фінансів місцевих органів влади та інвестиційного розвитку проведена виїзна перевірка використання коштів районного бюджету Недригайлівського району на утримання апарату Недригайлівської районної ради за період з 1 січня 2013 року по 31 жовтня 2013 року.

Виробнича нарада у форматі «круглого столу» з головним розпорядником коштів - управлінням культури і туризму, національностей та релігій СОДА.

15 листопада 2013 року проведена виробнича нарада у форматі «круглого столу» з головним розпорядником коштів обласного бюджету - управлінням культури і туризму, національностей та релігій Сумської обласної державної адміністрації.

         В ході наради обговорені питання складання проекту бюджету на 2014 рік, стан фінансування підвідомчих закладів управління культури і туризму, національностей та релігій, причини виникнення кредиторської заборгованості, що утворилась станом на 01.11.2013, а також виконання вимог листа Сумської обласної державної адміністрації від 14.10.2013 №01-19/7041 «Про заходи щодо запобігання збільшення кредиторської заборгованості».