Департамент фінансів
майдан Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Проблемні питання фінансового забезпечення медичної галузі

13 червня цього року Департаментом фінансів Сумської обласної державної адміністрації спільно з головним розпорядником коштів обласного бюджету – управлінням охорони здоров’я проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу». В ході наради обговорені питання шляхів стовідсоткового забезпечення підвідомчих установ асигнуваннями на виплату заробітної плати з нарахуваннями, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, відшкодування пільгових пенсій в умовах обмеженого фінансового ресурсу та економного використання коштів обласного бюджету.

Формування показників бюджету на 2015 рік розпочато

Міністерством фінансів України розпочата робота по формуванню показників проекту державного бюджету на 2015 рік, зокрема, щодо визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між державним та місцевими бюджетами.

З метою здійснення розрахунку прогнозних обсягів видатків на галузі бюджетної сфери в області за участю окремих структурних підрозділів Сумської обласної державної адміністрації, районних та міських фінансових управлінь проводиться робота щодо звірки необхідних даних по відповідних галузях.

Фізична культура-один з важелів культурного виховання молоді

12 червня поточного року Департаментом фінансів  Сумської обласної державної адміністрації спільно з управлінням молоді та спорту проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу», на якій обговорені питання:

- виконання розпорядження голови ОДА від 28 березня 2014 № 123-ОД «Про заходи щодо збалансування обласного бюджету Сумської області, економії бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету»;

-  стан фінансування підвідомчих закладів головного розпорядника коштів;

-  ефективність використання коштів галузі за січень-травень 2014 року.

Фінансування видатків на виплату заробітної плати за рахунок коштів обласного бюджету

   Департамент фінансів повідомляє: видатки на виплату заробітної плати за І половину червня працівникам закладів, що утримуються за рахунок коштів обласного бюджету, профінансовані в повному обсязі. Станом на 12 червня поточного року з обласного бюджету на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 28,1 млн. гривень, з яких на оплату праці працівників освіти – 11,3 млн. грн., охорони здоров’я – 12,2 млн. грн., соціального захисту – 2,0 млн. грн., культури і мистецтва – 1,8 млн. грн., фізичної культури і спорту – 0,6 млн. грн., інших галузей бюджетної сфери – 0,2 млн. гривень.

Виплата державних соціальних допомог

На 2014 рік передбачена субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам області на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 1 010,7 млн. гривень.

Станом на 12 червня 2014 року фактично отримано з державного бюджету 504,9 млн. гривень вказаної субвенції, з яких на допомогу у зв'язку з вагітністю і пологами спрямовано 3,8 млн. гривень, на догляд за дитиною до досягнення нею трьох років – 82 млн. гривень, допомогу при народженні дитини – 199,2 млн. гривень, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 17,7 млн. гривень, на дітей одиноким матерям – 48,4 млн. гривень, тимчасову державну допомогу дітям – 5,4 млн. гривень, допомогу при усиновленні дитини – 0,5 млн. гривень, малозабезпеченим сім’ям –79,6 млн. гривень, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 68,3 млн. гривень.

Щодо розрахунків за надані пільги та субсидії

   На 2014 рік з державного бюджету області передбачена субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 296 949,4 тис. гривень.

   Відповідно до механізму постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.05 № 20 (зі змінами) з підприємствами-надавачами послуг проведено розрахунків на 113 391,8 тис. гривень та грошовими коштами – 7 485,5 тис. гривень.

Станом на 01.06.2014 залишилась непогашеною заборгованість по пільгах та субсидіях у сумі 29 433,6 тис. гривень, з них за квартирну плату – 775,3 тис. гривень (перед підприємствами, по яких неможливо провести розрахунки відповідно до механізму постанови КМУ від 11.01.2005 № 20 (зі змінами)), спожите тепло – 973,2 тис. гривень, природний газ – 27 356,3  тис. гривень, електричну енергію – 71 тис. гривень, водопостачання та водовідведення – 257,8 тис. гривень.